onsdag 1 februari 2012

Ny affär?


Nu händer det grejer här. Så här ser det ut på vår gata. Lindi livs & video har varit stängt sen vi flyttade in här för mer än ett år sen. Vi bor inne i stan, men inte i city. I vår byggnad finns tre affärer. En kinarestaurang, en cykelaffär och så Lindis då. På andra sidan gatan en pizzeria, en kebaberia och en thaieria. Inte speciellt sexigt område det vill säga. För en vecka sedan så rensade några flyttgubbar ut det sista från affärer. De visste inte vad som skulle ta över lokalen. För några dagar sedan så stod en skåpbil från "Eloped" där utanför, de säljer permobiler. Jag vill inte att Eloped öppnar upp här. Det skulle inte ge området den sexighet jag vill att det ska ha. Bäst av allt skulle vara om det öppnade upp ett hippt café eller ett Fitness24Seven gym. Idag så stod där en bil från en mindre fiskebutik. Samma fiskebutik som jag köper mina fiskeprylar ifrån. Jag gillar att fiska. Det hade varit roligt men dyrt att ha dem runt hörnet. Jag hoppas ni förstår att jag och säkert alla grannar är lite pirriga nu. Gud vad jag hoppas att det blir något sexigt!

För övrigt så var jag på gymmet idag. Det var skönt och kul. Jag är väldigt taggad för att få ordning på träningen.

/Robin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar