söndag 5 februari 2012

Dags att bli smal...

Efter att ha jobbat hela helgen är det nu dags för mig att göra helg. Det positiva med att jobba på helgerna är att det blir helg resten av veckan. Dagarna har liksom inte lika stor betydelse.

Åt två lchf-mackor till frukost idag och lchf-lasagne på jobbet efter att jag slutat. Har i princip varit hungrig hela dagen så har kompenserat det med ungefär 25 koppar kaffe.

Paketet jag fick i fredags innehöll "Dags att bli smal" av Katrin Zytomierska
Har läst några sidor i boken och den provocerar mig verkligen. Jag känner mig som en påhoppad tjockis men samtidigt är den uppmuntrande. Får återkomma med kommentarer när jag har läst lite längre än 10 sidor.

Imorgon ska jag på kurs hela dagen och sen ska även jag köpa gymkort. Nu när jag har skrivit det här kan jag inte skjuta upp det längre för nu är det dags att bli smalARE...

/Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar