måndag 6 februari 2012

Frukost


Såhär blir det när jag vill ha en snabb och god frukost. Bär, turkisk yoghurt, vispgrädde och linfrön. För att få denna frukost extra god så ska man få bären att fortfarande vara lite isiga, då smakar det hela nästan som glass! Efter frukosten så var jag förbi kontoret för att hämta lite arbetskläder. Vad jag jobbar med? Jag kör taxi! Ett perfekt extraknäck för en student. Jag har kört lite extra i ett halvår nu och trivs jättebra med det. Man träffar mycket folk och ibland öppnar folk upp sig för en och man får agera lite psykolog. Kunde knappt tänka mig ett roligare extraknäck men skulle aldrig kunna tänka mig att jobba heltid med det. Idag fick jag träffa bolagets chef för första gången, han gillade mig verkligen. Det gör kunderna också. De blir lika förvånade varje gång att det inte är en turkisk civilingenjör som kör bilen.

Idag blir det plugg och gym. Men först så ska jag göra lite ärenden på posten och hitta en fin marinad till kvällens revbensspjäll.

/Robin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar