torsdag 9 februari 2012

Fullbokad dag

Idag blir det inte mycket tid över till att slappa. Föreläsning, grupparbete och träning har jag hunnit med idag. Nu ska jag värma upp lite av gårdagens wok som ska ätas framför psykologiboken innan jag ska börja jobba. Det är väl kanske inte dessa dagar man lever för, men det är tur att man går en utbildning man tycker är intressant och ett jobb som man tycker är kul.

Det är dags att börja sätta upp delmål med löparträningen så att jag kan springa loppet den femte maj under timmen. Ska iväg och springa på löpbandet imorgon så jag sätter upp mina delmål efter hur det går då. Tog ut astmamedicin igår. Vanligtvis brukar jag bara ta astmamedicin vid akuta besvär. Denna gång tog jag ut Pulmicort som är en kortisonbehandling som man tar dagligen i förebyggande syfte. 395 kr kostade det och räcker i 100 dagar. Inga billiga grejer. Så förhoppningsvis kommer astman inte vara något hinder i loppet.

/Robin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar