lördag 24 mars 2012

Ledig lördag

Så underbart med en helt ledig lördag. Det enda måstet jag har haft idag var att boka tvättstugan och det klarade jag galant. Var ute igår så har mest legat och repat mig idag. Blir väldigt sällan bakfull, det blev jag inte idag heller. Är ganska duktig på att dricka måttligt. Men benen är fortfarande ganska slut efter löpning i torsdags. De har småvärkt lite här och var i dom och det känns inte som att det finns mycket ork där. Vill ändå dra ut på en snabb löprunda nu, sover så mycket bättre då. Det blev en smoothie till frukost idag gjord på vispgrädde, turkisk yoghurt, mjölk, jordgubbar och blåbär. Middagen blev två hamburgare med mina mandeloopsies som bröd. Mums! Gjorde en egen hamburgerdressing på creamfraiche, majonnäs, tomatpure, lök, bostongurka och cayennepeppar. Hamburgarna blir sjukt mäktiga, jag var proppmätt efter en. Efter några timmar lyckades jag klämma i mig en halv kall burgare till. Tråkigt nog jobbar Emma ikväll. Så får ta det väldigt lugnt på egen hand. Hoppas ni har en trevlig lördag!

Alla borde testa mina mandeloopsies som hamburgerbröd.


/Robin

1 kommentar: