lördag 31 mars 2012

Checkar av nästa mål



När jag klarade av att springa milen under timmen så satte jag upp ett nytt kortsiktigt mål med löpningen. Jag skulle springa en runda på 3,6 km med ett tempo på <5 min/km. Idag gav jag det ett försök och klarade det. Så det är nu dags att sätta upp nya mål. Vill inte sätta ribban för högt, är inte sugen på för mycket press på mig nu.

Köpte några Celsius idag på ICA Maxi. Alla pratar och skriver så gott om det. Som om det skulle revolutionerade ens träning. Drack en innan jag sprang nu. Skulle inte påstå att jag fick någon stor energikick direkt. Men den var god och innehöll bara 2g kolhydrater. Kanske var det tack vare den som jag klarade att målet? Jag vet inte. Har tre fler burkar så jag får bekanta mig och utvärdera dessa vid tre ytterligare tillfällen.

/Robin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar