torsdag 22 mars 2012

En massa tentapluggande och 8 km senare

Tentan är nästan klar. Har lagt ner den åt sidan för resten av dagen. Går upp tidigt i morgon för att finslipa det sista. Deadlinen är kl 12:00. Två goda nyheter. Jag har blivit med cykel! Min blev stulen för några veckor sen. Men min nya är så fin så det gör nästan inget. Den andra goda nyheten är att jag precis sprang 8 km på 47:30! Det blir ett tempo på 5:58 min/km. Samma tempo i 2 km till så är målet fixat. Lchf när man tränar löpning är grymt bra! Det blev en kebabsallad till middag idag igen. Jag ska snart bli bättre på att experimentera med matlagning. Just nu får energin gå till annat. Frukost blev två finncrips med philadelphiaost, skinka och ost på. Sen höll jag mig flytande fram till middagen på tre kaffekoppar med vispgrädde och avslutar dagen med lite blåmögelost. Sov gott.

Nu blir ni allt avundsjuka va?


/Robin

1 kommentar: